Post-Conversion-Marketing

Post-Conversion-Marketing umfasst alle Marketingmaßnahmen, die nach einer erfolgreichen Conversion (z. B. Kauf, Anmeldung oder Download) erfolgen, um Kund:innen langfristig zu binden und den Customer Lifetime Value zu erhöhen. Dazu gehören E-Mail-Marketing, Cross- und Upselling, Treueprogramme, personalisierte Angebote oder exzellenter Kundenservice. Ziel ist es, die Kundenzufriedenheit zu steigern, Wiederholungskäufe zu fördern und aus Kund:innen loyale Markenbotschafter:innen zu machen. 

MarkOp Webdesign

Hi! We are Anna and Christin 👯– a german power duo of design professionals and squarespace enthusiasts for many years. For our clients we offer services from Squarespaces setups, workshops, designing whole websites, branding to all things to elevate their businesses. We love to advice and communicate to deliver the best outcome possible.

With our colleagues at the MarkOp marketing department close at hand, we offer the whole package of SEO, newsletter marketing, social media and other marketing measures if needed.

https://webdesign.markop.de/
Zurück
Zurück

Was ist ein Plugin?

Weiter
Weiter

Paid Content